Galicia San Louranza

en ik die dacht dat ik met spaans ver kwam
ze spreken hier Gallego, een beetje een mix tussen Portugees en Spaans
het is een volkomen andere streek dan de rest van Spanje,
veel boeren
veel koeien
veel eucalyptusbossen
veel brede valleien
alles is veel meer gericht op de santiagostapper met verzorgde refuges waar je voor 3 euro kan slapen.
soms zie je in de middle of nowhere een plakkaat om je welkom te heten
vandaag moest ik 30 km wandelen en had daar wat schrik voor maar toen ik op de middag reeds goe opgeschoten was ben ik het zeer kalmaan gaan doen

met rustpauzes met vwantastische panoramas
dan zet ik mijn mp3 speler op mijn hoofd en kies er de mooiste decorliedjes uit
ik zit trouwens al de hele reis in mijn hoofd met een liedje van sarah bettens, just another day, da·s mijn hit, die koester ik.

allez,
alles ok
veel liefs!!
en naar beneden scrollen voor de twitterberichtjes die ik elke dag stuur.
laito

No comments: